ΓΙΓΑΝΤΕΣ, ΜΑΓΟΙ ΚΑΙ ΞΩΤΙΚΑ

17 Δεκ

Υλικά:

  • 1 πετράδι ανά Ενωμοτία
  • 1 Χάρτης της περιοχής και 1 πυξίδα ανά Ενωμοτία
  • 2 πλαστικοποιημένες κάρτες ανά παιδί που αναγράφουν Μάγος, Ξωτικό ή Γίγαντας

 

Περιγραφή: Έτος 2115. Το ανθρώπινο είδος έχει εκλείψει από την γη και έχουν επικρατήσει οι Μάγοι, οι Γίγαντες και τα Ξωτικά. Κάθε Ενωμοτία εκπροσωπεί ένα χωριό. Το χρήμα δεν χρησιμοποιείται πλέον και η δύναμη του χωριού υπάρχει στο μοναδικό πετράδι που κατέχει. Έχει ξεκινήσει ένας πόλεμος για την αρπαγή των μαγικών πετραδιών. Σκοπός κάθε Ενωμοτίας είναι να βρει και να πάρει τον πολύτιμο λίθο των άλλων Ενωμοτιών. Κάθε πρόσκοπος είναι είτε Μάγος, είτε Γίγαντας ή Ξωτικό. Οι Μάγοι κερδίζουν τα Ξωτικά, τα Ξωτικά τους Γίγαντες και οι Γίγαντες τους Μάγους. Το παιχνίδι παίζεται σε οριοθετημένη περιοχή. Πριν την έναρξη, οι βαθμοφόροι οδηγούν τις Ενωμοτίες στα σημεία εκκίνησης τους, τα οποία πρέπει να είναι μακριά από τα μέρη που είναι κρυμμένα τα πετράδια. Κάθε Ενωμοτία παίρνει ένα χάρτη στον οποίο φανερώνονται τα σημεία που είναι κρυμμένοι οι πολύτιμοι λίθοι των Ενωμοτιών. Με το σφύριγμα, το παιχνίδι ξεκινάει.

 

Εξουδετέρωση αντιπάλου

 

Όταν δύο πρόσκοποι συναντηθούν, ο ένας μπορεί να φωνάξει στον άλλο «Αλτ» και να ζητήσει την κάρτα του. Τότε ο αντίπαλος τον πλησιάζει και του δείχνει κρυφά την κάρτα του. Όποιος κερδίζει παίρνει την κάρτα του άλλου. Ο χαμένος πηγαίνει στο αρχηγείο και παραλαμβάνει νέα κάρτα. Ο νικητής συνεχίζει την αναζήτηση. Για κάθε Ενωμοτία, υπάρχουν επιπλέον κάρτες, τόσες όσοι και οι παίκτες. Μόλις τελειώσουν οι κάρτες, τότε οι παίκτες δεν μπορούν να πάρουν άλλη ζωή.

 

Σκορ

 

Το παιχνίδι παίζεται σε 3 γύρους των 15 λεπτών. Αν όλα τα πετράδια βρεθούν και παραδοθούν στον Αρχηγό, τότε το παιχνίδι τελειώνει νωρίτερα. Στο τέλος μετράμε πετράδια και σε περίπτωση ισοπαλίας μετράμε κάρτες και αναδεικνύεται ο νικητής.

Βραδινά, Μεγάλα